Bestilling av utstyr

Dette er bestillingsside kun for våre medlemmer, hvor de kan legge inn bestilling, betale utstyr, og få det utlevert på trening.

Bestillinger fra personer som ikke er medlemmer i Bryne Karateklubb vil bli slettet og eventuelle betalinger vil ikke bli refundert.

• Belter
  • Belter – Mon
  • Drakt

• kr850kr1150
    • Denne drakten er laget for utøvere som stiller høye krav til drakten. - Jakken er 10oz og 100% Canvas bomull og buksene 10oz 100% bomull - Brodert Kanji på jakken. - 3/4 lengde på armer. - Bukser med tradisjonell midjesnor.   NB! produktet kan avvike fra bildet.
  • Drakt – Excellence

• kr1612kr2075
    • Denne drakten er designet for utøveren som stiller de høyeste kravene til Kyokushin gi. Det er lett, ekstremt behagelig og fleksibelt, dette spesialutviklede stoffet til denne gi-en er 3-5 ganger sterkere enn bare den vanlige fullkontakt-GI-en i bomull. Gi'en krymper ca. 2-3 % etter vask. Denne Gi-en absorberer svetten raskere og tørker raskere enn vanlige bomulls-gis, så den er også…
  • Drakt – Nybegynner

• kr480
    • Karatedrakt med god kvalitet for nybegynnere eller litt viderekommen. Hvitt belte medfølger. Anbefalt vasking fra leverandør er 40/60 gr., ikke tørketrommel. Husk å legge opp buksen, eventuelt armene på jakke etter den er vasket. NB! produktet kan avvike fra bildet.
  • Tøymerke til drakt